Rozwiązane
Rozwiązane

Wszystkie zauważone i zgłoszone przez klientów problemy zostały rozwiązane. W związku z tym zamykamy komunikat.

Avatar for
Przywracanie

Naprawiliśmy błąd. Uruchamiamy serwer raportowy. Generowanie raportów powinno wracać do normy. Będziemy obserwować sytuację.

Avatar for
Zaktualizowano

Namierzyliśmy błąd, którego naprawienie wymaga zatrzymanie serwera raportowego.

Avatar for
Zidentyfikowane

Szanowni Państwo, W związku z ostatnią aktualizacją Systemu obserwujemy występowanie błędów w niektórych raportach generowanych przez System. Aktualnie pracujemy nad ich usunięciem. Prosimy o niezwłocznie informowanie o zaobserwowanych przez Państwa nieprawidłowościach na adres mailto:pomoc@dmsi.pl. Ułatwi nam to weryfikację i usunięcie problemu. O postępach prac będziemy informować na bieżąco. Dziękujemy za wyrozumiałość.

Avatar for
Rozpoczęło się o:

Dotyczy modułów
  • Raporty i alerty
    • Bramka SMS T-Mobile