Rozwiązane
Rozwiązane
Po 1 tydzień, 3 godziny oraz 54 minuty

Wszystkie zauważone i zgłoszone przez klientów problemy zostały rozwiązane. W związku z tym zamykamy komunikat.

Avatar for
Przywracanie
Po 4 godziny i 24 minuty

Naprawiliśmy błąd. Uruchamiamy serwer raportowy. Generowanie raportów powinno wracać do normy. Będziemy obserwować sytuację.

Avatar for
Zidentyfikowane
Po 2 godziny i 28 minut

Namierzyliśmy błąd, którego naprawienie wymaga zatrzymanie serwera raportowego.

Avatar for
Zidentyfikowane

Szanowni Państwo, W związku z ostatnią aktualizacją Systemu obserwujemy występowanie błędów w niektórych raportach generowanych przez System. Aktualnie pracujemy nad ich usunięciem. Prosimy o niezwłocznie informowanie o zaobserwowanych przez Państwa nieprawidłowościach na adres mailto:pomoc@dmsi.pl. Ułatwi nam to weryfikację i usunięcie problemu. O postępach prac będziemy informować na bieżąco. Dziękujemy za wyrozumiałość.

Avatar for
Rozpoczęło się o:

Dotyczy modułów
  • Raporty i alerty
    • Bramka SMS T-Mobile