Aktualizacja systemu

1 dzień i 8 godzin
Zakończone
Zakończone

Koniec planowanych prac. Dziękujemy za wyrozumiałość.

W ramach aktualizacji systemu Safestar zostały dodane następujące funkcjonalności:

  • Import/eksport sygnałów (w nadajniku i profilach).
  • Wyświetlanie stanów interwencji na konsoli (np. "w gotowości", "zgłoszono problem", "brak potwierdzenia").
  • Wyświetlanie stanu uzbrojenia obiektu zarówno dla tych co mają skonfigurowane strefy jak i tych bez stref.
  • Wprowadzono zmiany w konfiguracji stanów logicznych:
    • dodanie “zgodnie z ostatnią zmianą stanu dowolnego z urządzeń"
    • dodanie opcji inicjalizowania stanu domyślną wartością w momencie podpinania go do obiektu lub grupy obiektów
  • Wprowadzono poprawki w formularzu harmonogramu tras obchodów.
  • Dodano opcję "domyślnego harmonogramu" dla obiektu, polegającą na możliwości wskazania domyślnego harmonogramu w stanach logicznych na obiekcie i na grupie obiektów.
  • Dodano filtry zadań na konsoli wg uprawnień operatorów (kolumna po lewej w widoku konsoli).
  • Dodano możliwość skonfigurowania aliasów w stanach logicznych na nadajnikach i profilach.
  • Dodano możliwość konfiguracji automatycznego zdarzenia po przekroczeniu czasu dojazdu załogi interwencyjnej.
  • Dodano możliwość grupowania zdarzeń do zdarzeń "ręcznych" (konfiguracja w koncie klienta).
  • Wprowadzono możliwość automatycznego odwoływanie interwencji w zakończonych zdarzeniach.
  • Wprowadzono poprawkę w alercie reagującym na notatki, żeby reagował również na notatki w zgrupowanych zdarzeniach

Ponadto, w sklepie Google Play pojawiła się nowa wersja aplikacji Patrol zawierająca poprawki w zakresie:

  • Odczytywanie punktów NFC (w niektórych przypadkach po zalogowaniu i odczytaniu punktu aplikacja się wyłączała i to zostało poprawione)
  • W trybie obchód dodane opcje notatki lub zdjęcia w czasie obsługi zdarzenia
  • Poprawki działania w trybie konsola oraz obchód
W toku

Rozpoczynamy prace. Będziemy informować o postępie.

Zaplanowane

Informujemy, że w dniach 10.05 - 11.05.2023 r. planowane jest przeprowadzenie prac mających na celu aktualizację wersji systemu Safestar. W związku z tym, w podanym przedziale czasowym mogą wystąpić chwilowe utrudnienia w działaniu Systemu.

Po zakończeniu prac przekażemy szczegółowe informacje o zmianach. Bieżące informacje o postępie dostępne będą na stronie: https://status.safestar.pl/.

Rozpoczęło się o:

Dotyczy modułów
  • Logowanie
  • Konsola
    • Sygnały do Amazon AWS
    • Sygnały do IP ATMAN
    • Integracje
  • Video
    • Video i sygnały Amazon AWS
    • Video i sygnały Atman
  • VoIP
  • GPS
  • Raporty i alerty
    • Bramka SMS T-Mobile
  • Safestar Patrol
  • Safestar GO
  • OFI