Szanowni Państwo,
Miło nam poinformować, że planowane prace zostały ukończone z osiągnięciem wszystkich zamierzonych celów. Obecnie system Safestar pracuje w oparciu o infrastrukturę chmurową AWS (Amazon) w regionie Franfurkt.
W serwerowni Atman pozostały jedynie serwery odbiorcze sygnałów z urządzeń, które kierują sygnały na adres IP Atmana, serwer odpowiedzialny za integracje oraz 2 z 4 serwerów wideo. O dalszych planach i działaniach związanych z tymi elementami będziemy Państwa informować z odpowiednim wyprzedzeniem.
Przepraszamy za wszelkie uciążliwości i dziękujemy za wyrozumiałość.
Szanowni Państwo,
Za kilka minut nastąpi krótka przerwa w działaniu systemu. Użytkownicy zostaną wylogowani i przez chwilę nie będzie możliwości zalogowania się. Proszę śledzić ekran komputera, bo po maksymalnie kilku minutach pojawi się ponownie okno logowania, po czym będzie można się zalogować i kontynuować pracę.
Główne prace z którymi mogłyby być związane utrudnienia zostały zakończone sukcesem.
W dniu jutrzejszym prace będą kontynuowane ale nie powinny one wywołać istotnych utrudnień.
Dziękujemy za wyrozumiałość i przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Dostęp do systemu został przywrócony. Obecnie uruchamiamy konsolę i pozostałe usługi.
Szanowni Państwo,
W związku z prowadzonymi przez nas pracami, o których uprzedzaliśmy w dniu wczorajszym informujemy, że przystępujemy do etapu, w którym mogą nastąpić utrudnienia w pracy systemu. Szacujemy, że prace te potrwają w dniu dzisiejszym do godz.16.00.
W tym czasie mogą wystąpić braki komunikacji z urządzeniami, samoczynne wylogowywania się użytkowników oraz kilkunastominutowy całkowity brak możliwości zalogowania się do systemu.
Z góry przepraszamy, za wszelkie niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość.
Rozpoczynamy zaplanowane prace techniczne. Będziemy informować o postępie prac.
Szanowni Państwo,
Informujemy, że w dniu dzisiejszym (5 września) rozpoczynamy prace związane z przełączeniem infrastruktury Safestar z serwerów pracujących w kolokacji Atman na uprzednio przygotowaną konfigurację w ramach chmury AWS (Region Frankfurt). Prace potrwają przez 3 dni do czwartku 7 września włącznie.
Dołożyliśmy wszelkich starań, aby właściwie się przygotować do tego procesu lecz mimo to mogą wystąpić krótkotrwałe utrudnienia w dostępie do systemu.
O możliwych chwilowych przerwach, w miarę możliwości, będą Państwo informowani drogą e-mail tuż przed ich prawdopodobnym wystąpieniem. Jest to związane z koniecznością ograniczenia ryzyka dla klientów i obiektów, które Państwo chronią z użyciem systemu Safestar.