Problem z dostępem do konsoli

Rozwiązane
Rozwiązane

Zakończyliśmy rozwiązywanie problemu. Zweryfikowaliśmy działanie systemu i potwierdzamy, że pełna funkcjonalność została przywrócona.

Przeanalizujemy przyczyny tej awarii i w najbliższych dniach wprowadzimy odpowiednie korekty po to, aby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości.

Przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość.

Avatar for
Zidentyfikowane

Rozpoznaliśmy problem i jesteśmy w trakcie jego rozwiązywania. Planujemy przywrócić działanie systemu w przeciągu kilku najbliższych minut.

Avatar for
Zidentyfikowane

Szanowni Państwo, obserwujemy problemy z połączeniem z konsolą. Aktualnie pracujemy nad rozwiązaniem. Przepraszamy za utrudnienia.

Avatar for
Rozpoczęło się o:

Dotyczy modułów
  • Konsola
    • Integracje
    • Sygnały do Amazon AWS
    • Sygnały do IP ATMAN