Szanowni Państwo, Wprawdzie nie otrzymaliśmy jeszcze oficjalnego potwierdzenia o zakończeniu prac w serwerowni Atman ale wygląda na to, że prace serwisowe zostały zakończone i łączność została przywrócona o godzinie 03:28. Łączny czas przerwy 1 godzina 8 minut. Dziękujemy za wyrozumiałość i przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Szanowni Państwo,
Informujemy, że operator Data Center Atman poinformował nas o pracach serwisowych związanych z wymianą urządzenia szkieletowego sieci internet. Z pracami tymi będzie związana przerwa w dostępie do sieci Atman.
W tym czasie system Safestar będzie normalnie i bez przerwy dostępny, gdyż jest zlokalizowany w chmurze AWS.
Należy liczyć się z tym, że sygnały z nadajników, które nadają na stary adres IP (217.149.242.202) w sieci Atman nie zostaną w tym czasie odebrane i spłyną z buforów dopiero po przywróceniu połączenia. Dotyczy to również niektórych konfiguracji dla urządzeń wideo, do których ruch jest filtrowany dla adresu IP Atmana.
Tory transmisji alarmów, dla których było to technicznie możliwe, zostały przez nas już przypięte na domeny kierujące do Safestar AWS, w tym w większości przypadków OSMy i Moxy z podłączonymi lokalnie urządzeniami. O odbiór sygnałów z tych urządzeń nie muszą się Państwo martwić.
W systemie możecie Państwo sprawdzić, gdzie aktualnie są przekierowywane sygnały z nadajników: wchodząc w KONTO -> URZĄDZENIA -> KONCENTRATORY i w kolumnie lokalizacja będzie informacja Atman lub Amazon AWS.
Jeśli chcieliby Państwo w przyszłości unikać tego typu przerw prosimy o kontakt mailowy ze wsparciem technicznym, tak aby można było przygotować Państwu docelową konfigurację opartą na domenach.