Problem z łączem internetowym po stronie Data Center

Rozwiązane
Zaktualizowano

Operator Data Center poinformował o zakończeniu awaryjnych prac w dniu dzisiejszym. Przepraszamy za utrudnienia. Dziękujemy za wyrozumiałość.

Przywracanie

Operator Data Center poinformował o konieczności wykonania pilnej aktualizacji oprogramowania na urządzeniach sieciowych. W czasie tych prac mogą wystąpić kilkuminutowe przerwy w dostępie do usługi.

Sprawdzanie

Obserwujemy problemy z łączem internetowym po stronie operatora Data Center. Problem został zgłoszony, nie mamy jeszcze wiążących informacji. Dokładamy wszelkich starań aby wyjaśnić sytuację i przywrócić stabilną łączność. Przepraszamy za utrudnienia.

Rozpoczęło się o:

Dotyczy modułów
  • Logowanie
  • Konsola
    • Sygnały do Amazon AWS
    • Sygnały do IP ATMAN
    • Integracje
  • Video
    • Video i sygnały Amazon AWS
    • Video i sygnały Atman
  • VoIP
  • GPS
  • Raporty i alerty
    • Bramka SMS T-Mobile
  • Safestar Patrol
  • Safestar GO
  • OFI