Problem z łączem internetowym po stronie Data Center

Rozwiązane
Przywracanie
Po 1 godzina i 35 minut

Operator Data Center poinformował o zakończeniu awaryjnych prac w dniu dzisiejszym. Przepraszamy za utrudnienia. Dziękujemy za wyrozumiałość.

Avatar for Magdalena Nicgorska
Magdalena Nicgorska
Przywracanie
Po 45 minut

Operator Data Center poinformował o konieczności wykonania pilnej aktualizacji oprogramowania na urządzeniach sieciowych. W czasie tych prac mogą wystąpić kilkuminutowe przerwy w dostępie do usługi.

Avatar for Magdalena Nicgorska
Magdalena Nicgorska
Sprawdzanie

Obserwujemy problemy z łączem internetowym po stronie operatora Data Center. Problem został zgłoszony, nie mamy jeszcze wiążących informacji. Dokładamy wszelkich starań aby wyjaśnić sytuację i przywrócić stabilną łączność. Przepraszamy za utrudnienia.

Avatar for Magdalena Nicgorska
Magdalena Nicgorska
Rozpoczęło się o:

Dotyczy modułów
  • Logowanie
  • Konsola
    • Sygnały
    • Sygnały z analityki video
    • Integracje
  • Video
  • VoIP
  • GPS
  • Raporty i alerty
    • Bramka SMS T-Mobile
  • Safestar Patrol
  • Safestar GO
  • OFI