Koniec planowanych prac.
Dziękujemy za wyrozumiałość.
Ze względu na prowadzone nadal prace zdecydowaliśmy się na przedłużenie okresu "okna serwisowego" do godziny 22:00. Zidentyfikowaliśmy problem, który powodował braki łączności z konsolą i obecnie trwają prace w celu jego rozwiązania.
Szanowni Państwo, Wystąpił problem techniczny w związku z wgraną aktualizacją, polegający na braku połączenia z konsolą. Obecnie pracujemy nad rozwiązaniem problemu i sytuacja powinna wkrótce wrócić do normy.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Trwa zaplanowana przerwa techniczna. Będziemy informować o postępie prac.
Szanowni Państwo,
W dniu dzisiejszym są zaplanowane prace związane z aktualizacją systemu. Nie przewidujemy przerw w dostępie do systemu, jednakże mogą wystąpić niewielkie i chwilowe spowolnienia pracy.
W ramach aktualizacji zostaną wgrane do systemu elementy związane z wdrażaniem sztucznej inteligencji Safestar AI oraz obsługą nowej aplikacji mobilnej Patrol 3.
Dziękujemy za wyrozumiałość.