Przerwa w dostępie do systemu

Rozwiązane
Zidentyfikowane

Szanowni Państwo, W tej chwili dostęp do systemu został przywrócony. Problemy te są niezależne od nas i wynikają z błędów po stronie naszego operatora serwerowni. Ciągle monitorujemy sytuację i czekamy na wyjaśnienia od operatora.

Sprawdzanie

Szanowni Państwo, niestety nadal występują niezależne od nas problemy z dostępem do systemu. Okazuje się, że podjęte przez ATMAN działania nie przyniosły zamierzonego rezultatu. Zgłosiliśmy awarię i czekamy na jej naprawę.

Rozpoczęło się o:

Dotyczy modułów
  • Logowanie
  • Konsola
    • Sygnały do IP ATMAN
    • Sygnały do Amazon AWS
    • Integracje
  • Video
    • Video i sygnały Amazon AWS
    • Video i sygnały Atman
  • VoIP
  • GPS
  • Raporty i alerty
    • Bramka SMS T-Mobile
  • Safestar Patrol
  • Safestar GO
  • OFI