Brak dostępu do strumieni wideo

Rozwiązane
Rozwiązane

Zdiagnozowaliśmy przyczyny pojawiających się wcześniej problemów. W najbliższych dniach będziemy sukcesywnie wprowadzać odpowiednie poprawki.

Na chwilę obecną uznajemy, że dostęp do strumieni wideo jest stabilny i zamykamy ten komunikat. Dziękujemy za wyrozumiałość. Pozdrawiamy serdecznie!

Avatar for
Przywracanie

Sytuacja jest aktualnie opanowana, pełny dostęp do strumieni wideo został przywrócony. Jednakże w związku ze zdarzającymi się ostatnio przypadkami problemów z video podjęliśmy działania polegające na dokładniejszej analizie.

Avatar for
Sprawdzanie

Szanowni Państwo, obserwujemy problem z dostępem do strumieni wideo. Diagnozujemy sytuację.

Avatar for
Rozpoczęło się o:

Dotyczy modułów
  • Video
    • Video i sygnały Amazon AWS
    • Video i sygnały Atman