Opóźnienia w odbiorze sygnałów na konsoli.

Rozwiązane
Rozwiązane
Po 2 godziny i 5 minut

Na tę chwilę problem został rozwiązany. Utrudnienia w łączności spowodowane były awarią jednej z sekcji portów LAN na przełączniku sieciowym. Ostatecznie wadliwy switch został wyłączony a ruch odbywa się przez switch zapasowy. Podjęliśmy prace związane z wymianą urządzenia.

Avatar for Magdalena Nicgorska
Magdalena Nicgorska
Przywracanie
Po 39 minut

Obserwujemy dalsze problemy z dostępem do systemu. Pracujemy nad ich rozwiązaniem.

Avatar for Magdalena Nicgorska
Magdalena Nicgorska
Rozwiązane
Po 32 minuty

Zakończyliśmy rozwiązywanie problemu. Dziękujemy za wyrozumiałość.

Avatar for Magdalena Nicgorska
Magdalena Nicgorska
Zidentyfikowane
Po 12 minut

Ze względu na konieczność restartu sieciowych urządzeń brzegowych mogą nastąpić krótkie przerwy w dostępie do systemu.

Avatar for Magdalena Nicgorska
Magdalena Nicgorska
Sprawdzanie

Szanowni Państwo,

Obserwujemy pewne opóźnienia w odbiorze sygnałów na konsoli. Analizujemy sytuację. Będziemy informować na bieżąco.

Avatar for Magdalena Nicgorska
Magdalena Nicgorska
Rozpoczęło się o:

Dotyczy modułów
  • Logowanie
  • Konsola
    • Sygnały
    • Sygnały z analityki video
    • Integracje
  • Video
  • VoIP
  • GPS
  • Raporty i alerty
    • Bramka SMS T-Mobile