Opóźnienia w odbiorze sygnałów na konsoli.

Rozwiązane
Rozwiązane

Na tę chwilę problem został rozwiązany. Utrudnienia w łączności spowodowane były awarią jednej z sekcji portów LAN na przełączniku sieciowym. Ostatecznie wadliwy switch został wyłączony a ruch odbywa się przez switch zapasowy. Podjęliśmy prace związane z wymianą urządzenia.

Przywracanie

Obserwujemy dalsze problemy z dostępem do systemu. Pracujemy nad ich rozwiązaniem.

Rozwiązane

Zakończyliśmy rozwiązywanie problemu. Dziękujemy za wyrozumiałość.

Zidentyfikowane

Ze względu na konieczność restartu sieciowych urządzeń brzegowych mogą nastąpić krótkie przerwy w dostępie do systemu.

Sprawdzanie

Szanowni Państwo,

Obserwujemy pewne opóźnienia w odbiorze sygnałów na konsoli. Analizujemy sytuację. Będziemy informować na bieżąco.

Rozpoczęło się o:

Dotyczy modułów
  • Logowanie
  • Konsola
    • Integracje
    • Sygnały do IP ATMAN
    • Sygnały do Amazon AWS
  • Video
    • Video i sygnały Amazon AWS
    • Video i sygnały Atman
  • VoIP
  • GPS
  • Raporty i alerty
    • Bramka SMS T-Mobile