Chwilowe problemy z dostępem do systemu

Rozwiązane
Rozwiązane
Po 1 godzina i 45 minut

Obserwujemy, że od około godziny 14:45 dostęp do systemu jest stabilny. Przyjmujemy, że problem został skutecznie rozwiązany. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Avatar for Paweł Dobosz
Paweł Dobosz
Przywracanie
Po 1 godzina i 1 minuta

Operator datacenter zidentyfikował problem. Otrzymaliśmy informację, że awaria została usunięta. Obecnie system działa poprawnie. Monitorujemy jego stan.

Avatar for Paweł Dobosz
Paweł Dobosz
Zidentyfikowane
Po 37 minut

Szanowni Państwo, otrzymaliśmy informację od operatora datacenter, firmy ATMAN o wystąpieniu błędu krytycznego w ich infrastrukturze. Obecnie czekamy na rozwiązanie problemu po ich stronie.

Avatar for Paweł Dobosz
Paweł Dobosz
Sprawdzanie
Po 16 minut

Problem z dostępem do systemu wynika z nagłej, nieplanowanej niedostępności operatora datacenter. Utrudnienia w łącznością zostały zgłoszone i są analizowane.

Avatar for Paweł Dobosz
Paweł Dobosz
Sprawdzanie

Obserwujemy chwilowe problemy z dostępem do systemu. Analizujemy sytuację, będziemy informować na bieżąco.

Avatar for Magdalena Nicgorska
Magdalena Nicgorska
Rozpoczęło się o:

Dotyczy modułów
  • Logowanie
  • Konsola
    • Sygnały
    • Sygnały z analityki video
    • Integracje
  • Video
  • VoIP
  • GPS
  • Raporty i alerty
    • Bramka SMS T-Mobile
  • Safestar Patrol
  • Safestar GO
  • OFI