Przerwa w dostępie do systemu

Rozwiązane
Zidentyfikowane
Po 29 minut

Szanowni Państwo, W tej chwili dostęp do systemu został przywrócony. Problemy te są niezależne od nas i wynikają z błędów po stronie naszego operatora serwerowni. Ciągle monitorujemy sytuację i czekamy na wyjaśnienia od operatora.

Avatar for Magdalena Nicgorska
Magdalena Nicgorska
Sprawdzanie

Szanowni Państwo, niestety nadal występują niezależne od nas problemy z dostępem do systemu. Okazuje się, że podjęte przez ATMAN działania nie przyniosły zamierzonego rezultatu. Zgłosiliśmy awarię i czekamy na jej naprawę.

Avatar for Magdalena Nicgorska
Magdalena Nicgorska
Rozpoczęło się o:

Dotyczy modułów
  • Logowanie
  • Konsola
    • Sygnały
    • Sygnały z analityki video
    • Integracje
  • Video
  • VoIP
  • GPS
  • Raporty i alerty
    • Bramka SMS T-Mobile
  • Safestar Patrol
  • Safestar GO
  • OFI